Excel – Jak wydrukować fragment arkusza?

Drukując dane z Excela nie zawsze potrzebujemy wydrukować cały arkusz, składający się np. z kilku stron. Czasami wystarczy nam wydruk jego fragmentu, przedstawiający np. końcowe wyliczenia czy istotne dla nas zestawienia.

Aby uzyskać wydruk danego fragmentu arkusza wystarczą dosłownie dwa kliknięcia. Przede wszystkim zaznaczamy obszar komórek, które mają pojawić się na wydruki. Następnie przechodzimy do zakładki Układ strony i wybieramy ikonę Obszar wydruku. Z rozwiniętej listy klikamy na Ustaw obszar wydruku.

 

Teraz wystarczy już tylko wybrać Plik i Drukuj. Zaznaczona zawartość komórek zostanie wydrukowana.

Jeżeli chcemy zmienić fragment dokumentu, który ma być wydrukowany lub uzyskać wydruk całego arkusza, wchodzimy ponownie: Układ strony → Obszar wydruku i tym razem klikamy na Wyczyść obszar wydruku.






Dodaj komentarz

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij