Jak wstawić tło w Excelu?

Popularny program do pracy z arkuszami kalkulacyjnymi pozwala na wstawienie tła w skoroszycie, które będzie widoczne pod komórkami.

Operacja umieszczenia obrazka jako tło jest banalnie prosta. W otwartym programie przechodzimy do sekcji Układ strony, a następnie klikamy na ikonę Tło.

Otwarte zostanie okno z wyborem miejsc, z których chcemy wstawić grafikę. Jeżeli posiadamy wcześniej przygotowany obraz na dysku komputera, wybieramy opcję Z pliku i wskazujemy miejsce, gdzie znajduje się nasz obrazek.

Po zatwierdzeniu grafika zostanie umieszczona w arkuszu.

Do czego przyda nam się taka opcja? Głównie do umilenia sobie monotonnej pracy jakimś ciekawym widokiem, czy ulubionym zdjęciem. Działa to podobnie jak tapeta systemowa. Możemy też w ten sposób umieścić w dokumencie np. logo firmy.


Dodaj komentarz

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij