Jakie narzędzia pomagają prowadzić działania lojalizacyjne?

Artykuł sponsorowany

Zdaniem specjalistów utrzymanie klienta jest o wiele trudniejsze niż pozyskanie nowego. Z tego względu należy znaleźć rozwiązania, które ponownie zachęcą użytkownika do dokonania zakupów. Skuteczna lojalizacja wymaga stosowania różnych działań, które przełożą się na wyniki sprzedażowe. Jakie narzędzia marketingowe w tym pomogą?

Powiadomienia push

Powiadomienia push generują największą konwersję w mediach, pomagając tym samym podtrzymać zainteresowanie klientów i zachęcić do ponownych zakupów. Ich sposób działania jest jednocześnie prosty i bardzo skuteczny. Przekaz reklamowy jest wysyłany do odbiorców za pomocą małych prostokątnych komunikatów – można wysyłać informacje o dostępnych rabatach, nowej kolekcji czy oferować darmową dostawę. Powiadomień push nie da się przeoczyć, ponieważ wyświetlają się z poziomu przeglądarki, nawet jeżeli użytkownik nie znajduje się na naszej stronie internetowej. Więcej informacji na temat powiadomień push można znaleźć na stronie https://push-ad.com/.

E-mail marketing

Wiadomości e-mailowe to tradycyjny, sprawdzony sposób na podtrzymanie komunikacji z klientem. Podobnie jak powiadomienia push, dają duże możliwości personalizacji przekazu reklamowego, jednak pomiędzy tymi narzędziami istnieją pewne różnice. E-mail można łatwo przeoczyć w gąszczu innych wiadomości oraz istnieje ryzyko pojawienia się go w folderze SPAM. Mimo to, e-mail marketing jest nadal chętnie wykorzystywanym narzędziem, który może zwiększyć lojalność klientów i zachęcić do interakcji klienta z marką.

SMS marketing

SMS marketing jest doskonałym uzupełnieniem powyższych narzędzi. Obecnie wiadomości są geolokalizowane, dlatego można wysyłać przekazy reklamowe obecnym klientom w zależności od tego, w jakiej lokalizacji się znajdują. Ponadto, większość z nas nie wyobraża sobie wyjścia z domu bez telefonu komórkowego, dlatego stanowi to bardzo dobry kanał komunikacji z klientami, przypominając o aktualnych rabatach, konkursach, wyprzedażach i nowych kolekcjach.


Dodaj komentarz

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij