Tworzenie listy do odhaczania w Wordzie

Wykorzystując program Word, w bardzo prosty sposób, możemy stworzyć listę z polami do odhaczania. Może to być przydatna opcja przy tworzeniu list zakupów lub czynności do wykonania.

Na początek musimy do wstążki programu dodać opcje Deweloper.

Otwieramy program Word, klikamy na Plik, w lewym górnym rogu i wybieramy Opcje. W otwartym oknie, po lewej stronie, klikamy na Dostosowywanie wstążki. Po prawej stronie odnajdujemy i zaznaczamy opcję Deweloper. Na koniec zatwierdzamy wprowadzone zmiany przyciskiem OK.

Teraz otwieramy dokument i na wstążce odnajdujemy naszą nową zakładkę DEWELOPER. Z grupy Formaty wybieramy ikonę Format zawartości.

Na dokumencie pojawi się kwadratowe pole z możliwością zaznaczania. Na bazie takich pól możemy stworzyć naszą listę.

Po zapisaniu listę możemy przenieść np. do smartfona, na którym mamy zainstalowany program Word. Będziemy ją mieli zawsze pod ręką i na bieżąco będziemy mogli odznaczać wykonane zadania lub zrealizowane zakupy.


Dodaj komentarz

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij