Windows 10 – Usuwanie zbędnych powiadomień

Najnowsza odsłona Windowsa uszczęśliwia użytkowników sporą liczbą powiadomień wyskakujących na pasku i wyświetlających się w centrum akcji. Niektóre z nich mogą być przydatne, inne całkowicie zbędne i irytujące, jak np. zachęcanie do zakupu Office 365. Poświęcając jednak chwilę możemy się z nimi uporać i ustawić odpowiednio pod nasze potrzeby.

Aby zapanować nad wyświetlaniem powiadomień rozwijamy menu start i wybieramy ikonę ustawień

 

Następnie w grupie System klikamy na kategorię Powiadomienia i akcje.

 

 

 

Otrzymamy dostęp do opcji powiadomień, gdzie będziemy mogli wyłączyć wszystkie powiadomienia z aplikacji, czy np. porady dotyczące systemu Windows.

 

Jeżeli nie chcemy pozbywać się wszystkich powiadomień, przewijamy opcje do sekcji drugiej, gdzie możemy dezaktywować powiadomienia poszczególnych aplikacji.

 

Dodatkowo klikając na ikonę wybranej aplikacji możemy dokładnie określić rodzaj wyświetlanych przez nią powiadomień.

 


 

Dodaj komentarz

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij