Edytor tekstu Word posiada wiele ciekawych i przydatnych narzędzi, z których nigdy nie korzystaliśmy. Jednym z nich jest automatyczne wstawianie strony tytułowej, dzięki któremu, w prosty i niewymagający wiele pracy sposób, nasze dokumenty z pewnością będą się wyróżniać.
Dodanie ciekawie wyglądającej strony tytułowej zajmie nam dosłownie kilka chwil.
Otwieramy nasz dokument. Obojętnie, czy dopiero zaczynamy pracę, czy jest to już dokument skończony, strona zostanie wstawiona jako pierwsza. W menu, u góry, wybieramy zakładkę Wstawianie, a następnie ikonę po lewej stronie – Strona tytułowa. Zostanie rozwinięta lista gotowych projektów stron. Wybieramy tę, która najbardziej nam odpowiada. Jeżeli chcemy, dodatkowe projekty możemy pobrać z Internetu, używając przycisku na dole – Więcej stron tytułowych z witryny Office.com.
Wybrana przez nas strona zostanie wstawiona na początek naszego dokumentu.
Teraz wystarczy spersonalizować wygląd naszej strony. Klikając na poszczególne elementy wprowadzamy autora, tytuł czy podtytuł. Możemy zmieniać wielkość i kolor każdego z elementów. Możemy też usuwać te, które są dla nas zbędne oraz dodawać brakujące.