Zdjęcie z PDF do Worda

W bardzo prosty sposób, bez robienia zrzutów ekranu, możemy przenieść wybrany fragment z dokumentu PDF do Worda.

Otwieramy nasz dokument PDF w programie Adobe Reader. Z górnego menu wybieramy kolejno zakładki Narzędzia → Zaznacz i powiększ → Narzędzie zdjęcie.

pdfword_01

 

Następnie zaznaczamy w dokumencie interesujący nas fragment, który chcemy przenieść do edytora tekstu. Po zaznaczeniu otrzymamy komunikat, że wybrany obszar został skopiowany.

pdfword_02

 

Teraz otwieramy dokument Word i umieszczamy kursor  w miejscu, gdzie chcemy umieścić skopiowany element. Używając prawego przycisku myszy wyświetlamy menu podręczne, z którego wybieramy przycisk Wklej.

pdfword_03

Prostszym sposobem będzie oczywiście zastosowanie skrótu klawiaturowego odpowiadającego za wklejanie ze schowka, czyli Ctrl+V.

Wycięty fragment PDF-u zostanie wstawiony do dokumentu jako obraz, który możemy wedle uznania i potrzeby formatować.

pdfword_4


 

Dodaj komentarz

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij